Ingen bra rubrik..

Heeej alla sötnosar! <3
idag började skolan ju, vi började klockan nio och höll på med uppropp (stavas? xD) och kolla vilka skoskåp och skåp vi ska ha osv. jag hade samma skoskåp :D. Nu går vi ju i 7:an, så då får man skåpen ett steg högre upp. men när vi gick i sexan så hade vi skåpen längst ner, man bah toppen!, det var jättejobbigt att ha längst ner -.-, men nu slipper vi det :D *big smile*. Sen slutade vi klockan 10:00 ... ja, jag vet helt onödigt att komma till skolan och ha uppropp man bah ,men hallå? . jag fattar verkligen inte hur lärares hjärnor fungerar ibland ,no afence .. O.O
Jag klarade mig ganska bra, även fast jag fortfarande är förkyld och allt :P
Våran lärare visade vårat schema som vi ska ha, då stod det att vi började nio varje dag :D yay! ♥ haha :P sovmorgon varje dag :).
Anywayy, nu tränar jag lite :P, cheerleadingen börjar nästa tisdag, så måste börja träna så jag blir stark och vig till träningen sen :P. Nu börjar man i Junior! :D fett najjs (y). 
 nu kör vi träningsmusik tycker jag :D ♥
kom på att jag inte hade ätit lunch idag :/ hmm .. skippa eller äta ?


 
äLsKa SnOoP DoGg! ♥



 0.0 ♥





♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0