Paris Hilton my new BFF

Heeeej igen! =) nu mår jag lite bättre :P, Jag kollar på "Paris hilton's british best friend".Det är maraton :D, man bah Tjihoo! ♥. Jag älskar Paris och jag älskar programmet :Ö, haha, alla säger att typ att "åååh paris hon är en bitchig och fejk snobb! uusch" men herregud människor! har ni ens kollat på hennes tv serie . hon är inte alls bitchig!?...fast ja hon är ganska snobbig men hon är verkligen inte bitchig och fejk. Det är bara min åsikt :P, och sanningen :O he-he.
anywayy. Jag är inne på Fb och chattar med alla söta vänner. Tack för att ni finns där för mig, älskar er ♥ ja, som jag har skrivit i typ varje inlägg, så är jag sjuk, jag har lite feber, ont i halsen och varm i öronen, känns som om det bränns :'/, men nu ska jag fortsätta kolla vidare på Paris hilton BFF's, hehe jag orkar inte skriva hela orden så det får bli lite förkortningar osv =). Jag skriver mer sen :-*









Dom som är med i den här säsongen =) ♥



♥ Kommentera något gulligt ♥
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: hihi åh tack snälla du :D <3

2011-08-21 @ 16:36:40
URL: http://vadfanskajagheta.se

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0