Skype med becca <3

Halloj bloggen :P <3

Idag vaknade jag typ 12, yes i know.. ganska sent men jag kan senare :O <3.
Sen när jag vaknat så åt jag frukost. Ostmacka med appelsin jouice (stavas?). Sen satte jag mig framför datorn och gick in på Facebook och youtube :). Sen skulle jag och Elin gå ut och jogga idag men hon skulle åka iväg någonstans, så vi gör kanske det typ senare när hon kmr hem :P.Vi ska börja bli duktiga och jogga under sommarlovet :). eftersom att våra träningar inte har börjat så känner vi ändå för att hålla formen x) haha. Sen smsade becca mig och sa att jag skulle logga in på Skype så vi kan videoprata...kan man säga så? xD haha men ni fattar. om ni har skype på mobilen. Om ni inte har så SKAFFA DET. gå in på app store och ladda ner :) helt gratis :D toppen,toppen. A iallafall. så då snackade vi i typ en halv timme :D. och lite längre :3. ett till inlägg kmr efter det här ;) jag lovar!.
bild på mig och becca när vi pratar skype kmr :)



Becca skickade bilden till mig :PP ♥






♥ Kommentera något gulligt ♥
Postat av: Nellie ♥

Anmäl dig till veckans blogg hos mig! :)

Kram. ♥

http://nelliiesplace.blogg.se/2011/august/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

2011-08-14 @ 17:06:11
URL: http://nelliiesplace.blogg.se/

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0