Sleep over ;)

Heeej sötnosar! <3

Nu har jag inte skrivit så mycke som jag sa att jag skulle skriva hehe...:P
men ska försöka ändå :). Nu laddar jag över en MASSA bilder och filmer från min mobil. det har hänt ganska mycket vettni :P. Så jag ska typ lägga upp videos osv på saker som har hänt när jag inte har bloggat och så :D.
det tar sjukt lång tid eftersom att jag har en sjukt lång video från när jag var på Donken med Ella och Anton :) våran vanliga mötes plats ni vet :). hehe. så nu är den klar :D. I allafall. Iförr går så slaggade Ella,becca och soffan över hos mig :). Vi gick på donken och så först, sen åkte vi hem och tittade på film och snackade. vi busringde också :Ö fan att man inte spelade in det :/ det var fan bästa busringningen ever ;D <3 haha.
Nu kmr bilder från "thaa sleep over" =)



Jag och beccis =)



Jag älskar dig bästavän ♥


♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0