The hills

Heej alla! nu känner jag mig lite bättre faktiskt :P, bra,bra!
jag kollar på gammla the hills avsnitt på MTV. visste ni att Audrina från the hills har gjort en egen tv-serie!? omg vad glad jag blev när jag hörde det :D, den går imorgon klockan 18.00 på MTV. får inte missa!, fast hur ska jag kunna göra det, när det enda jag gör är att titta på tv eftersom att jag är sjuk :P. hehe typiskt -.-. men iallafall, så nu sitter jag och kollar på the hills och bloggar. Jag har gjort en alldelets egen "fruktsallad" med hallon, äpple, röda vindruvor och grädde =). den får ett VG av mig :O helt okej faktiskt.
jag borde typ bli kock :)



















♥ Kommentera något gulligt ♥
Postat av: EMMIE

Ser ju gott ut iaf! :]

2011-08-20 @ 21:28:55
URL: http://nioosju.blogg.se/

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0