UNG08!!!


faaaan asså jag skrev typ skit långt inlägg så bah försvann det man bah...HAHA kul...
jag pallar inte skriva mycket nu...men a okej -.-, iaf. Jag, becca, ella och anton åkte till ung08 tillsammans igår :D. vi tog buss och tåg dit. vi kom typ 1 timme för tidigt :O, så vi gick runt i centrum en litenstund och på festivalen och bara hade tråkigt :P. sen när klockan var typ 5-6 så öppnade stora scenen där. så alla samladesrunt den där saken som artisterna ...asså när dom går ner från scen och ner till publiken, så går dom upp på någon sak och så kan man typ röra dom :D haha, asså jag är dålig på att förklara men a ni fattar -.-, sen började dom spela musik och alla dansa osv. sen träffade vi tea där :D vi bah OMG!! vi har typ inte sett varandra sen skolavslutningen :D så då var hon med oss. sen gick vi in i folkmassan som stod och dansa. och O.M.G ni som har varit där förrut på ung08 vet hur det känns när man är där inne i folkmassan. seriöst, alla dansar jättenära dig. det är så trångt :Ö. sen får man typ ingen luft, så vi9 sprang ut och in i folkmassan för att kunna andas..typ 24/7 haha :Ö. men det var endå jättekul :D. haha, det finns vissa saker som jag skulle vilja säga t er om vad som hände igår ;). men HAHAHA, det kan jag inte. asså omg seriöst det var helt sjukt :O. ni vet vad jag menar tjejer ;). sen sa vi i bilen påväg hem att vi typ ska gå på den här the voice festivalen också :) ♥.det var fett kul där :). vi jag ska seriöst dit typ nån annan dag också :Ö. ♥ och tea! om du läser det här inlägget så smsa mig angående igår, vi måste snackaa ♥♥. anywayy, sen var det artister som sjöng där på stora scenen. vi hade trängt oss längst fram :Ö. haha bäst vi är. så två killar i monarken (asså en grupp -.-) rörde mig, gaaash jag är typ överlycklig nu :D ♥ monarken in my ♥
nu kmr lite bilderr från igår :). men asså min mobil dog när jag skulle ta kort på dom :P. men jag ska fråga becca om hon kan skicka bilder t mig från igår :D.



HAHAHAHA jag, ella och anton i centrum när vi provade några "snygga" mössor ;) grr..

jag har inga fler bilder somsagt min mobil dog -.-, jagvet buuu...
jag filmade en massa iaf. men jag vet inte hur man lägger upp videos på bloggen :Ö haha fail så aah...
det får någon som kan sånt hjälpa mig med, tack! :P ♥





♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0