Vild eller lugn?

Hej alla! =), hehe ja rubriken...konstig rubrik, men jag kände att något måste jag ju skriva :O.
jag har ett problem..ett ganska stor faktiskt, jag är förkyld, jag blev ju det iförrgår, och skolan börjar på måndag alltså imorgon. Men jag vill ju verkligen gå på grönan idag. jag vet inte när grönan stänger? så om jag har otur så så måste jag vänta ett år innan det blir sommar igen för att gå.Jag kan knappt prata utan att bli hes, så hur ska det då gå när jag skriker en massa? även fast jag inte gör det men endå :P.fast jag är ju inte så sjuk att jag absolut inte orkar stå upp eller något.. men ibland snurrar det till lite, hehe, så jag kanske har liiiite feber bara pyttelite. så min stora fråga är; "ska jag gå på grönan, eller stanna hemma?". asså jag vet att det bästa vorre ju att stanna hemma och vila. men jag har ju gjort det i två dagar nu!, jag är trött på det. liksom sista dagen av sommarlovet ska ju vara jättekul -.-..typ.
Asså shiiiet! jag vet inte vad jag ska göra :P. okej anywayy. Jag har läst på internet hur man ska få bort sin förkylning snabbare osv. och då stod det att man skulle äta en massa frukt och vitlök.. O.O asså..frukt kan jag tänka mig att äta men kanske inte direkt..vitlööök. usch :S. Så jag ska äta en massa vindruvor, pungt pungt pungt? :/





Det får bli några "Friska" härliga bilder :P...





♥ Kommentera något gulligt ♥
Postat av: Sophie'

- ajdå.. krya på dig då :)

jag ska äta frukost, du då? :)

kram

2011-08-21 @ 10:05:16
URL: http://sssophiies.blogg.se/
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

aw tack :)

2011-08-21 @ 11:28:22
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: dite

allt bra?

följa varandra via bloglovin?

kika gärna in på min tävling också! :)

2011-08-21 @ 11:35:07
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0