Centrum nytt ;)

Heeeej alla! <3

idag vaknade jag kl 12 var super skönt med sovmorgon hehe :D.
Sen duschade jag. Jag invigde det nya favorit hår/kroppsprodukterna. Sunsilk balsam och schampo och någon annan sak?. rekomenderar dom starkt :D. bild kommer.
Sen var jag inne lite på fb osv. sen skulle mami, jag och brorsan till centrum för att köpa någott på den där tygaffären. Sen skulle brorsan köpa något osv :). Sen köpte mami något på apoteket, bil kommer även där xD .SEN åt vi på Subway. älsk(a)!
och sen när vi kom hem så satte jag mig framför MIN bärbara dator :D som jag fick av Papi för typ tre dagar sen.
Jag har ju alltid "snott" alla andras i familjen, haha men sen när jag skulle använda papis data så hade han TVÅ stycken. då blev jag lite sur eftersom att han har två och jag har bara noll..O.o
Så då frågade jag om jag kunde få den och då sa han ja :D tihihi fast nu när jag tänker efter så när min data gick "sönder" (sönder och sönder vet jag inte riktigt om den var.. men jag sa att jag ville ha en ny och då ska det helst vara en bärbar, när jag tröttnade på fasta datorer hela tiden O.o) då sa papi att jag kunde få hans gammla. Men då ville jag inte det :O helt sjukt!, tänk om jesper (min brorsa) tog den eller något :O . pust! tur man har dåe :)
Sen när vi kom hem från centrum så satt jag i soffan med min data och kollade på TV :D, haha...latis dag här :/
jag var faktiskt på grönan IGÅR så då kanske man behöver lite paus från allt vilt :3.
anywayy så nu sitter jag här och kollar på 2 1/1 men på 3:an
bilder kommer nuuuue :)


så ni ser hur dom ser ut om ni ska köpa dom ;) <3




HAHAHAHAHAHA jag råkade bara trycka på knappen NÅRA gånger xD


HAHAHA
HAHAHAHAHA dom är ju så jävla söööta :D, var bara tvungen att ta kort på den xD


Amanda in da centrum :O <3



♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0