.....

Hej sötnosar!, jag har sjukt tråkigt nu -.-, jag sitter i soffan och gör ingenting ..haha jäääklar vilket liv asså..
men man dör ju typ av värmen i huset :O, jag ska nog gå ut och sooola :D
Min brorsa skulle på moppe skola eller vad det nu heter. asså där man tar körkort :M
både mina föräldrar följde med nu, för idag ska dom typ få köra O.o då måste föräldrarna vara med. dom ska vara där i 5 timmar :O, helt sjukt vad länge O.O
nu kom jag på att jag inte har ätit frulle (frukost), fast det är nog lite försent för det nu, så då får det bli lunch sen då :P . Imorse fick jag ju ett sånt där morgongrus i ögat, så då försökte jag ju få bort den såklart, men sen när jag fick bort den så blev jag  typ röd vid ögat...fett weird :S mami trodde att jag hade fått typ någon allergi eller något jag hoppas det försvinner snart :/..okej jag går ut nu och solar jag måste ändå bli lite brunare ;)
fast först en dagens outfit inlägg och en dagens låt :/ hmm vi börjar med dagens låt ;)



älzzka <3


♥ Kommentera något gulligt ♥
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hej :) gud så snäll du är sötnos :D <3

2011-07-31 @ 16:51:12
URL: http://vadfanskajagheta.se

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0