längesedan jag skrev?

Heeeeeeej sötnosar! <3
jaa, som rubriken lyder...längesedan jag skrev. jag, det har varit så mycket nu osv så jag har glömmt bort...eller bara inte orkat. hehe lat elr vad? nä men det är faktiskt ansträngande att skriva 24:7. det var min söta bästavän Elin som sa att jag måste skriva i bloggen nu. sååå here i am dear <3. hoppas du blir glad nu när jag skriver xD <3
haha jaja, sååå vad jag har gjort  när jag inte skrev...okeeej det blir typ ganska långt inlägg...men det får det bli för nu ska jag "försöka" bli aktiv =). för typ två veckorsen på tisdag...tro jag? så sov becca över hos mig. då såg vi på "sex and the city 2" hahaha jag vet, lite efter med att se den kanske men ändå ;). sen på onsdag så åkte vi till grönan. och OMG jag åkte INSANE OCH FRITTFALL :O hahaha omg jag är SJUUUKT modig :3 tihihihi. jag älskar insane nu den är favoriten :). Sen på torsdag så var jag med Anton och Ella. vi drog till donken :). vi var där hela dagen typ :D. sen gick vi till ICA och köpte varsinn sån där jättestor läsk och en stor Marabou som vi delade på :).sen åkte vi hem till anton. vi skulle se på film, men sen blev det inte så :P. Sen på fredag så åkte jag och Jossan till grönan och åkte en massa ;). båda har guldkort ..bara så att ni vet liksom...:) ifall ni undrar varför vi åker t grönan 24:7 :O.
sen på söndagen så åkte jag mami,mormor och bruuursan upp till vårat landställe i Dalarna. Sen efter tre dagar med mormor så åkte hon hem och papi åkte hit :). sen efter tre dagar så åkte han hem och då kom min bästabarndomsvän Jossan upp till oss med sin familj :). sen efter tre dagar så åkte dom hem och då kom min moster Cecilia, coh mina två stor kusiner madde och karro :). madde är 29 och karro 21 :D <3
sen var vi med dom i en vecka :). och sen åkte vi hem :) <3. så. en snabb berättelse om vad som har hänt undertiden då jag inte har skrivit i bloggen :). jag skriver ett till inlägg sen efter den här :). det var så tråkigt inlägg nu -.- SNARK


♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0