myskväll

Heeeeejjj <3

Idag vaknade jag klockan 10, jag åt frulle, det fick bli vanlij yoghurt med special K med jordgubbar :D
sen efter frukosten så plockade vi jordgubbar och smultron som blivit mogna :P. dagens outfit fick bli mitt svarta linne från new yorker och mina svarta mjukis shorts från h&m. Sen åkte vi och badade.
Och nu sitter jag och kollar på film med mami och bruuursan =) vi tittar på filmen "pappa på burk"
vi har precis börjat titta på filmen, så jag vet inte om den är bra :PPPPP
vi äter Jordgubbar med glass och grädde, mommsigt värre :3 ♥
nä, nu ska jag titta på filmen istället för att blogga. Jag har varit ganska dålig med bloggandet nu och så..
men jag ska bli duktigare :P. typ näst,nästa vecka på Lördag så åker vi upp till dalarna. vi ska första veckan bara vara där hela familjen och mormor. sen åker mormor och pappa hem och då samma dag så kommer min bästavänn Jossan upp med sin familj. Dom ska vara här i typ också en vecka tror jag :/ ♥
sen när dom åker hem så kommer mina kusiner Madde och Karro och min moster Cecilia upp =). Jippie! vad kul det kommer att bli :3, längtaar ♥ Trailern till filmen kommer strax :P.





♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0