PÅ STRANDEN

Shoo sötnosar! <3. Nu har jag kommit hem från stranden. vi åkte dit, eftersom att det fortsatte vara fint väder :D.
Sen när vi kom dit så ringde min moster Cecilia och frågade om vi ville bada med dom (hennes man peter), men då sa vi att vi redan var och badade, så då kom dom till oss istället.problemet löst liksom :)
Jag badade inte, aah..asså jag har ju ett jäklgt bra själ till det.. vissa kanske vet vad jag snackar om :/ ja.. just det..så jag låg bara och solade. f*n asså -.- ursäkta sråket men...F*ck! vad störande det är.
okej...moving on, så nu blir det bilder från da beach :D








me, myself and I ...nanana








♥ Kommentera något gulligt ♥
Postat av: Rebecca

sv: tack :D

2011-07-30 @ 22:09:20
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: maja

söt blogg! :)

2011-07-30 @ 22:13:12
URL: http://majas.blogg.se/

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0