shululul!

heeeellluuuuu <3
Idag vaknade jag ovanligt tidigt :O faktiskt kl 9 O.O jag vet..
till frulle blev det hallon o banan smoothie , och pankakor med banan :D tihi busig värre. mycket banan här...
och neeej misstolka inte snälla -.- tack!. bild på det? ofc ni känner ju mig! :)



Hallon & Banansmoothie för 1 person

1. Kolla att ni har en mixer hemma först annars kan det bli lite svårt..
2. Häll i en och en halv dl vanilj yoghurt i mixern.
3. ta ca 8 frustna hallon och släng ner i mixern. (det blir för surt med förmånga)
4. skär bananen i bitar innan du slänger den i mixern.

sen mixtrar du ihop allt :) och nu har du gjort en god smoothie ;)


okej tillbaka till vad jag gjorde efter att jag gjort min smoothie :D
eehhmm.. sen hämtade mami min storkusin Madde från tåget :)
så nu är hon hemma hos oss :D. vi ska kanske åka och bada snart om det fortsätter vara fint väder ;)
ajja, ett till inlägg kommer snart! :)



♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0