VADÅ LÖRDAG?



Vadå Lördag?,när blev det lördag!?
Asså jag har bokstavligen noll koll på vilken dag det är. Det var mami som sa det till mig.
det är verkligen sant, utan skolan vet man inte vilken dag det är O.O...då vill jag gärna fortsätta att inte veta vilken dag det är tack!. fast hur kan man missa att det är lördag? O.o stooor miss där, asså även fast det är sommarlov så måste man ju veta när det är dags för choklad >:O..fast jag är inte sugen på det, jag kanske ska göra en mozzarella "sallad" istället :D fast utan sallad....
Nu blev det komplicerat här... ajja, ska nog kolla om det går något bra på tv :) see ya! <33




♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0