Årets första dopp! :D

HAHAHAHAAH <3

Jag är fett stolt över mig själv. Jag, becca och ella drog till Norrviken och badade :D
haha omg vad kallt det var!, det var bara jag och ella som badade, beccis "ville" inte ;)
säkert 10 grader xD eller kallare kändes det som :O. Bra att veta? ellehur :). Bilder kommer strax! :D
Sen efter badet så åkte jag hem. fan asså.. det var 50% rabbatt på typ allt på gina och h&m, jag får damp. jag har inga pengar. men snart får jag månads peng! ;D. eller så kan jag ju bara be lite sådär gulligt åt mami o papi :3
ajja anywayy. Sen när jag kom hem så åt vi middag. grillat :P. mumms! ♥ we likeyyy.
sen åkte vi till ICA och köpte gurka och dipp till ikväll. mumms! jag åt en himmelskt god dipp hos becca igår :D så jag kände bara förr dipp idag igen :D. Sen köpte vi lite andra saker till festen imorgon. omg..omg..jag måste berätta en viktig sak sen till alla ni som känner mig sen. :D ♥ haha omg döööör'.
ajja dagens första bild dårå :D



Älskar er bästavänner <3




                         

♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0