:D

Hej alla  sötnosar! igår var jag och min bästa barndomsvän Jossan på grönan (grönalund)
vi båda har guldkort så vi ska försöka åka dit så ofta vi kan =D.Det var fett coolt när man skulle gå in till grönan. haha dom som hade guldkort gick genom en sak där det var ingen kö :D. lyxigt värre ;). Idag skulle vi ha åkt dit, men det blev lite för mycket tyckte jag så vi ska åka dit imorgon istället. ehm iallafall.. igår så sa jag ju att jag skulle åka jetline till er :D och det gjorde jag :D. Dom nya sakerna för mig som jag alrdig åkt förut men som jag åkte igår var Jetline, twister, blåtåget( asså nu när dom har gjort om den) och katapullten/uppskjutet. Jag är fett stolt över mig själv (y)
Nu har jag åkt allt förutom Insane, Frittfall noch Tilt.
Imorse smsade elin om jag ville göra något så vi cyklade till Norrviken och badade :D. Det var mycke varmare nu än senast jag var där. Sen solade vi och höll på =). Om du läser det här inlägget så ska du veta att jag redan saknar dig bästavän! :'( <3. Hon ska åka till skåne idag =).
Sen cyklade vi hem igen. och nu sitter jag här med bärbara datan i knät, bloggar och kollar på "extreme home makeover" det är ett helt okej program tycker jag :3
sen efter är det "Top model 5"
När jag kom hem från norrviken så tog jag fram en stege och hämtade körsbär från vårat träd. Dom har blivit jätte mogna nu :D. Fast dom mest färgade är högst upp i träder :/ lite synd...
Sen tog jag lite Jordgubbar också :3
Nu har jag typ inget ,mer att blogga om sååååå tjenix!..
men vi tar nog en snabb "Dagens låt" först  ;)







Danza Kuduro!! :D ♥



♥ Kommentera något gulligt ♥
Postat av: elin

miss u too <3

2011-06-29 @ 15:29:44
URL: http://eeliinl.blogg.se/

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0