Ellis Bellis ♥

Shooooooee ♥

Idag vaknade jag kl 10 på morgonen av att ella smsade mig O.o
O-M-G hur kan man vara uppe så tidigt!? O.O. herregud ella säger jag bara....
Hon frågade om vi skulle träffas, så då gick jag upp och åt frulle. Det fick bli flingor med Yoghurt.
Jordgubbs yoghurt självklart! annars går det ju inte att äta, om det inte är vanilj dårå. det fungerar också.
Seeeeen tog jag på mig kläder, bilder kommer strax. Sen plattade jag håret och sminkade mig.
Och borstade tänderna. och nuuuu sitter jag här. Jag måste gå om typ 20 minuter :P.
så jag måste nog skynda mig nu med inlägget. Jag måste ta bussen till ella, eftersom att mina föräldrar jobbar :P
men det kan faktiskt vara kul att åka buss :P. ..fast för det mesta..nej.
ehm, jag hinner tyvär inte med en dagens outfit nu, så det får bli senare, måste dra nu. hejdåååå


♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0