feeeeeeeeeest

haallluuu <3

A, igår hade vi fest. Hela släkten kom och våra kompisar kom osv :)
Vi hade ju kommfa fest. och OMG i kyrkan satt jag bredvid världens snyggaste kille :D. han bah: kan jag sitta här?
jag bah: ehh..visst. Man bah varför sitter inte du med dina föräldrar? xD. Men det var bra att han satte sig där ändå mjauuu vad het han var :D. han hade en massa vax i håret (han var brunett) :) så hade han bruna ögon. och solbränd. och typ fjortisjeans (korta) :D och blå skit snygg jacka. man bah omg :D. asså ella ifall du hade varit där så hade du dött. vi har ju samma killsmak :). fan vad pinsamt det var när man skulle sjunga. jag sjöng inte för att inte skämma ut mig xD hahaha. faaan vilken heting han var =) synd att man inte frågade om nr :P.
ajja nu till det viktiga. Efter att vi varit i kyrkan osv. så åkte vi hem. då hade vi fest. vi åt kyckling och potatissallad. sen till efterrätt så hade vi jordgubbstårta :D. vi gjorde typ 5 tårtor eftersom att kommfa (?) fester alltid är jättestora. och godis, chips m.m  Sen skulle jag och Jossan börja kolla på "the hole". jag har redan sett den 3 ggr. så det blev en fjärdegång nu. Fast vi hann bara se lite för sen skulle dom hem. Så vi har typ massa tårta och godis och chips kvar xD. hahaha. fett jobbigt och äta allt sen :P. någon som vill komma förbi och trycka i sig en hel tårta? . någon?.
ajja, sen när alla skulle gå så fick jag ett grönt kort på grönan av farmor och farfar. vet inte vad det gör :P men tack ändå :). Det brukar bara vara kommfa barnet som får presenter men jag fick också (y) *stolt*
Sen fick jag en JÄTTE då menar jag JÄTTE stor groda av dom som dom hade vunnit på grönan. hehe, jag visste inte att dom brukar gå på grönan? dom brukar väl typ bara spela på saker och kolla på konsert tror jag :P.
Så det var jättesnällt av dom :D taaaaaack ♥
ps, pallade inte blogga igår så då bloggar jag idag ist :).

bildeeerr? ♥

 
Min groda(a) <3



min maaaaan cooolisch vaa?? (inge smink :$)



ego pics med min groda(a) <3



vilken heting grrr... <3





♥ Kommentera något gulligt ♥
Postat av: Mimmiiiss

Besök och kommentera gärna min blogg! :)

2011-06-20 @ 15:06:54
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0