Gårdagens shopping

Heeeeejjj ♥

a, igår var jag och shoppade med becca,vi tog pendeltåget till stan. det var fett läskigt :O innan becca hade kommit så stod jag ensam utanför pressbyrån i regnet :Ö. Jag snackade med becca på mobilen. Då kom typ en kille i 19-20 års åldern och ställde sig bredvid mig. Jag bah aha. .sen kom en till kille i samma ålder och ställde sig framför mig. haha jag bah OMG! vad ska jag göra. jag kollade upp på han, då gjorde han sådär med läppen som justin gör när han ser en snygg tjej. jag bah oh my fucking god! xD haha. det var så jävla läskigt han gjorde så så kollade han på mig. jag bah !!!. så då fick jag panik och gick och ställde mig i regnet istället :/. då berättade jag vad som hade hänt för becca haha herregud :3. Sen när becca kom så åkte vi till stan. Vi gick runt i butiker och kollade. Sen köpte vi lite saker :). Jag är ju en shoppa holic. så jag har väldigt svårt att låta bli att köpa snygga saker :P. hehe, väldigt bra va..men jag köpte faktiskt bara 2 saker =) *stolt* . jag har redan köpt massa saker för somaren. men jag vill fortfarande köpa en till bikinii. :D Jag har redan köpt 3 st i sommar :D haha. men somsagt så kan man inte få nog av bikiniis c:
anywayyy, sen när vi hade shoppat så åt vi. det blev donken. (mcdonalds)
sen åkte vi hem. Då fick jag ett sms av ella. som frågade om jag ville följa med på bio med henne. Så när jag kom hem så tog jag lite kort för att läga upp på bloggen, så jag kunde visa "dagens shopping" men jag hann inte. för sen skulle vi till bion. Mami skjutsade mig och ella till kista. Vi skulle se kung fu panda 2. den var jättebra :3. älska PO ♥ (asså pandan) jag köpte hot snacks och en mer päron med fläder. och ella köpte en cola och godis :3.
Filmen var jättebra :D. rekomenderar den. men nu kommer bilder från mina kläder jag köpte igår =).



Byxdress från Bikbok :- 100kr
Det var 50% rabatt.



Linne från H&M :- 80kr














♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0