Gossip girl

Heeeeejjj <3

A som rubriken lyder "gossip girl", jag har aldrig riktigt tyckt om gossip girl, för jag har aldrig sett på det förrut.
bara hört talats om det, att det typ är jätte bra osv...(fan vad mycke osv jag har sagt i den här bloggen? :D)
Så igår när jag var med becca så kollade vi på gossip girl och O-M-G! jag  blev ju fan hur jääääkla förälskad i serien O.O
Nu är jag ett gossip girl fan, och omg vilket bra avsnitt det var igår :O. Jag måste se Gossip girl idag igen :O,
tack becca! :D <3.  aaaaah han den där chuck ..O-M-G såååå snyyygg ;ÖÖÖÖ
haha, jag får lite panik här xD. Har ni sett på gossip girl? om inte så MÅSTE ni se på det. 5 över 3 på kanal 5. på vardagar. MÅSTE SES!. 



chuck där ↑ visst är han snygg? ;Ö ♥







♥ Kommentera något gulligt ♥
Postat av: elin

OMG NEJ CHUCK ÄR SKITFUL JAG SPYR NÄSTAN SÅ FORT JAG SER HAN

2011-06-16 @ 21:55:23
URL: http://eeliinl.blogg.se/
Postat av: ♥ amanda ♥

nej elin du har ingen bra smak bara :), han är sjukt perfa! <3

2011-06-18 @ 20:09:48
URL: http://mylifeasamanda.blogg.se/

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0