i'm homeee

Heeeeejsan ♥

Tjenix!, Nu har jag kommit hem från kalaset hos Johan :). alltså min bästavänns bror fyllde år, så då var vi inbjudna :)
Vi brukar inte träffas så ofta hon och jag :p, eftersom att hon går i en annan skola lite längre bort osv.
Men vi ses lite då o då ♥. Hon ska följa med mig upp till vårat landställe i Dalarna :D ♥ tradition vettu ;)
eeehhhm, jaa fett skönt det ska bli med sommarlov sen imorgon! :D haha. sen på
morgonen så ska jag försöka att göra ett inlägg och lägga ut bilder på min outfit osv :)
Vi har bara 9 veckors sommarlov :/, i våran förra skolan så hade vi typ 10 eller nått :P
ajja, dagens låt dåråååå :)

                            



♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0