Midsommar!

Glad midsommar!

Idag vaknade jag klockan 9-10. Sen duschade jag och tog på mig kläder. Dagens outfit är min turkosa byxdress som jag köpte igår. bild? gå ner två inlägg. Sen åt jag frulle. Det blev ost macka med 100% färsk pressad apelsin jouice =).
Idag är det ju midsommar. Vi hade tänkt att vi skulle åka ut med båten. men vi tror att vi stannar hemma istället :/
det kan vara ganska skönt det också. Förra midsommarn så åkte vi ut med båten. Vi åkte till en jättemysig liten ö :D. vi grillade och badade osv. sen sov vi i båten :D. Men nu tänkte vi göra lite anorlunda i år tror jag :P. asså egentligen...midsommar..vad är det? asså varför firar man det? :/. vad är det för speciellt med midsommar?. visst det är bra att man får äta jordgubbstårta :D (fettoooo varning) haha :Ö. nää, men ändå.
Asså man ser typ på filmer att alla äter jordgubbstårta på midsommar. men det har vi aldrig gjort :O. så jag sa till mamma att vi måste göra det. så då är det bestämt :3. mihi. Men det där med att hoppa runt en midsommar stång det är inget för mig ;Ö. Det är samma med julen varför hoppa runt en gran?? O.o
och nej jag har inte en annan religion haha :D.
men ändååå. Nu ska jag äta lunch. Midsommar lunch! ni vet :D. Jag bloggar efter maten eller senare :D


Midsommar knas bild :/ ♥




♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0