Några Sommar bilder från trädgården..

Heeejj ♥

Nu har jag precis ätit, det blev pannkaka m grädde o sylt :). Sen efter maten så gick jag och mami ut
till tädgården för att kolla om bären som vi "odlat" (?) är klara =). Asså vi har ju inte precis odlat dom i år .utan..ja ni vet asså typ vinbär osv. Så vi gick ut för att kolla det. Några av körsbären var klara, dom flesta jordgubbarna var också det. och typ 2/100 vinbär var röda. ooooch typ alla smultron var klara. härligt! :D
Det är najs att ha sånt på sommaren. haha, man kan bara gå ut och hämta typ ett körsbär ;Ö. 
intressant inlägg? ;). jag vet! :D, ni vill veta ALLT om våran trädgård :). i knoooow ;).
Sen har papi köpt någon film åt mig. "mean girls" tror jag att den heter :P. är den bra?. har aldrig sett den. men jag har hört talats om den :M. ska kolla lite på trailers på datan  om filmen så jag vet vad den handlar om innan jag ser på filmen :D. smart :/ då vet man ju handlingen. Men, men. nu börjar glee. varje onsdag kl åtta på kanal 11. det är typ en musikal serie..asså dom går runt och sjunger osv..för alla er som inte visste vad glee var :D. MÅSTE SES!.
ska kolla på det nu :). men först...bilderr! ;)





















fotar med vanlig canon.Vill ha en monster stor sån där system (säger man så?) anywayy. måste kolla
på glee nu! ♥


♥ Kommentera något gulligt ♥
Postat av: antonia

vilka fina bilder! har du tagit dem med någon speciell kamera? :)

2011-06-22 @ 20:19:42
URL: http://zurru.blogg.se/

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0