"Rolling in the deep"

Helluuu sötnossar ♥

Ja, som rubriken lyder, "Rolling in the deep" a asså det är en låt ;)
det är ju inte jag som gör det :O. Älskaaaaaa låten, den är skit bra ♥
vet inte varför jag just faller för den här låten, kanske hennes röst?
eller bara låten :P båda tror jag.
Den får mig att känna mig typ glad elr något sånt :P
vet inte, den är iallafall väldigt speciell.
ajja, idag ska vi ha kalas. Min bruuuursa fyller år. eller asså naej, han har
redan fyllt år, men han var på något läger, mami o papi som sa att han måste gå :) haha
stakarn :) så han var borta när han fyllde år. så nu ska vi fyra honom. :P
så släkten kommer och allt idag :P
eehmm, juste! igår så målade mami och jag klart ena sidan av garaget xD
haha två sidor kvar :P, sen ska vi ta huset också :O
bara en sida av garaget är VÄLDIGT jobbigt :P men kul om man har tålamod...vilket inte jag har xD . haha fast det är ändå ganska kul :P. det går ganska snabbt för mig att måla, ändå sen liten så har man ju faktiskt haft lite skills
i att måla ;) haha inte för att skryta ;). haha snacka om vilket tålamod man måste ha haft som liten,
jag älskade typ att måla. så jag fick typ vatten och en pensel så målade jag
på gatan och på en massa saker xD haha, sen när det torkade så målade jag igen :Ö
haha omg, lurad elr vad? xD
ajja, här kommer dagens låt :P "rolling in the deep" haha jag är en blivande reporter asså xD


          



♥ Kommentera något gulligt ♥
Postat av: Louise

Snygg blogg <3

2011-06-12 @ 17:01:23
Postat av: Nadja

Sluta göra nya bloggar och börja bli aktiv istället! :D <3

puss <3 snygg blogg iaf.

2011-06-12 @ 18:15:22
URL: http://nadjasahain.blogg.se/

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0