Slaggat över...

Heejj <3

Förlåt att jag inte skrev så mycke igår :P, men nu berättar jag allt som har hänt.
Igår Skulle jag och ella slagga över hos becca. Jag skulle ju göra en "dagens outfit" men jag hann inte med det eftersom att min buss snart kom. Så jag packade alla saker  och sprang till bussen. Jag snackade med ella ett tag på mobilen. Vi skulle ta samma buss, så jag frågade vilka stationer hon var på nu osv :D, haha. Sen när bussen kom så märkte jag att jag stod på fel sida, så jag kutade till andra sidan. När jag gick på så började jag asgarva för jag skämdes så jävla mycket. Busschaufören kollade lite konstigt på mig som stod och asgarvade för mig själv. haha omg, alla andra i bussen bah stirrade på mig. jag bah.. hehe :D. Sen satt ella på en av platserna och asgarvade. haha jag skämdes så jävla mycket. Jag bah när vi snackade i mobilen. Jag bah: a vart är du nu då? ella bah: vi kommer här nu. Jag bah: okej. (jag tänkte jag men vafan? det här är ju inte rätt buss? dörren är ju på fel sida, bussen också.
jag bah: assåå...ella bah: men du står ju på fel sida!? :O
jag fick panik och började asgarva xD hahaha. omg :). ajja sen när vi kom till becca så drog vi till centrum. Sen åkte vi förbi södervik och hämtade upp anton :D, sen tog vi bussen t centrum. Vi gick runt och snacka osv. Sen skulle anton köpa en cola för att han var törstig. Så han köpte en cola påp cafét i mitten där i centrum. Den kostade 20 kr! vem fan säljer en läsk för 20 kr!!!?, jävla pantade...
sen ville jag ha en cola så då gick vi till ett annat ställe, där kostade det 8 kr haha stakars anton :Ö:Ö.
Sen tog jag, becca o ella bussen hem till becca. då gjorde vi lite saker :P, sen drog vi till den där video butiken och hyrde "case 39" skäckis, thriller..något sånt, sen hyrde vi den där christina aguilera (stavas) filmen. :P sen köpte vi chips, dipp och godis :D. Sen när vi kom hem så kollade vi på filmen. Vi satt alla tre i soffan, hand i hand xD. haha sen hadfe vi filt också :). jätte mysigt. Det är typ ett av det bästa som finns att titta på skräckis/thriller med sina bästavänner och med en filt xD. haha. Trailern kommer strax :). Sen tittade vi på burlesque. Den var fett bra, asså det är den där filmen med christina aguilera. asså omg älskar hennes röst O.O ge mig! <3
Ska göra ett inlägg till sen efter om vad jag gjort mer sen ;) puss älsklingar ♥ eller jaa vissa då :). xoxo ♥






        


      Den har fått en oskar :D <3 rekomenderar filmen starkt.


      


   Filmen var också väldigt bra, det är en mer en musikal film som ni kanske märkt ;), men väldigt bra ♥


  



  Älska låten ♥






♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0