hejsann

Heejsann!

Idag i skolan hade vi orientering (stavas?) på idrotten. uusch! det är såå tråkigt. plus att jag inte är så bra på det heller, man skulle vara två och två, jag var med elin L men vi letade upp dom andra och gick med dom också såå a höhö ;D Som sista lektion hade vi hemkundskap. vi bakade bullar, dom blev inte helt lyckade, det blev typ lite eller förmycket av något haha :P.Men annars så var dom väl helt okej.Sen efter skolan hängde jag med becca hem. Srry att det blir ganska korta inlägg. ska förbättra mig. men vi har haft flera prov och så ska vi ha ett till på torsdag  :( . så har pluggat mycke och sånt så har inte pallat. Men jag är sjukt trött nu, ska sova skriver imorgon.



♥ Kommentera något gulligt ♥
Postat av: Zof

Åh, vad söt du är!

<33

2011-10-05 @ 11:28:23
URL: http://zofzie.blogg.se/

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0