I går kväll.

Heeej alla sötnosar!

jag har haft en ganska lång blogg pause nu känns det som :P. men nu ska jag börja blogga igen! :D.
a som rubriken lyder då. "i går kväll",igår kväll så åkte jag och mamma och åt på resturang,vi åt pizza! :D, det kanske ni ser ifa ni kollar på bilderna nedan ;). Jag tog en "bella". sen åkte vi till ICA för att köpa något gott till kvällen, så då köpte vi cola och sånna där Lindt Lindor. dom är sååååå jääävla goda :D, jag är en choklad älskare, jag älskar choklad, så till alla er choklad älskare där ute...ät lindt!! svik mig inte nu!,ps, cola är gott till!. puss :-* ♥. ett till inlägg kommer efter det hääär ;)
pinky promise :3







MIN ÄLSKLING ♥




♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0