IKEA IN MY <3

Hejsan sötnosaarr <3
då har man kommit hem från ikea nu då :3, okeej typ för två - tre timmar sen då men bloggar nu, pallade inte innan ;). Nu ska jag bli aktiv IGEN, så fortsätt läsa min blogg alla sötnosar. Anywayy, idag när jag vaknade så ringde becca mig på skype, så då skypade jag med becca, elias o anton :D det var fett kuuullite standard ska det bli att skypa ofta(a). sen pratade vi en stund. jag låg fortfarande i sängen :3 haha busigt ni vet..
men det ärju faktiskt lördag, liite sovmorgon måsste man ju få ? :o men sen snackade vi en stund tills min mobil dog. typiskt. det är typ det enda jag hatar med Iphone, att den drar för mycket -.- men annars är den bra! :D <3
så när min mobil dog så såg jag ingen mening med att ligga kvar i sängen. det var fint väder, mami hade gjort frukost o jag var pigg. sååå.. jag gick upp. duschade och åt smoothie och en toast :) that put a big smile on my face ♥ Sen var jag inne på fb osv. sen skulle jag och mami till IKEA hade vi bestämt (eller aa asså det var min idé..) jag "behövde" ha lite ny grejjer till mitt rum :3 sen ringde mammas kompis (min allrabästaväns mamma (: ) och frågade om hon kunde komma förbi typ ? :) så då följde hon med oss dit. Sen påvägen dit så skulle vi hämta upp min brorsa hos hans tjej, han hade sovit över ;) oohh sorry it's not my buisness :O 
sen drog vi till mitt älskade IKEA :). där köpte vi en skrivbordslampa till mig och en ny matta. och lite andra saker, men det var inte tillmig, så då behöver vi ju inte ta upp det -.- skojja bah :) <3 men ändåå.
bilder kommeeeer :D





hade inte packat ur den då :O visste inte hur man gjorde osv h3h3.. så togbild på kartongen istället ;) smart jag är :D, men nu har mami hjälpt mig sånu står den på mitt skrivbord ;) <3




♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0