The studio

Heej sötnosar! ♥

Idag vaknade jag vid ungefär 8, eller vakna och vakna jag blev faktiskt väckt av mami -.-, vi skulle hämta upp min mormor, min kusin madde och min moster. sen skulle vi åka in till "the studio" och fotografera oss :). så jag duschade snabbt, sen bytte jag om till några snygga kläder och sen åkte vi iväg. och omg, det var sjukt fint ställe. jag blev typ helt kääär i det :3 ♥ hahaha. men iallafall. sen gick man in i ett rum och väntade, det var typ efterrätter o allt där man bah wow. det var också sjukt snyggt rum :D. och sen ropade dom upp en så fick man gå ut till "stylisterna" så frågade dom hur man ville ha håret, typ lockigt, platt allt möjligt :P, men jag har ju redan lockigt hår så då ville jag ha platt istället. så då höll dom på där, sen fick man gå och sätta sig igen. sen ropade dom upp en igen, och då gick man till en annan stylist som fixade sminket, så då frågade hon också hur man ville ha det, då valde jag "sotade ögon" det är sjukt snyggt :O och det blev det också *tummen upp* sen väntade man ett tag, och sen kom en fotograf ut och ropade upp våra namn ;) så fotograferades vi :D, men dom bilderna jag lägger ut är bara jag med på, just so you know. Jag skulle ta kort på stället, men sen såg jag att det var en skylt där det stod att man inte fick ta kort, så det var lite synd.. men jag tog ändå några, men dom blev inte så bra eftersom att jag var tvungen att "smyg ta" foton istället, och dom som arbetar där är ju typ överallt så man hinner liksom inte, så dom flesta bilderna blev kanske lite suddiga :Ö haha.
Men iallafall. sen var vi där ganska länge, så vi gick och åt lunch osv. och sen visade fotografen alla bilderna, så fick man bestämma vilka man ville ha osv. och nu har vi precis kommit hem, haha jag är heeelt slut. men det var jättekul ;)





Från fotograferingen ♥








soffan jag blev käär i O.O ♥





 
 



Påväg heeem ♥











 


♥ Kommentera något gulligt ♥
Postat av: Mli

Grymt snygg fotölj :)

2011-09-24 @ 19:17:04
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: n a t a a l i i e s ♥

fiin :)

2011-09-24 @ 23:40:14
URL: http://nataaliies.blogg.se/
Postat av: Mimmi Naveed

Missa inte veckans blogg, länkning på 1200 bes!

Lycka till!

:)

2011-09-25 @ 16:14:05
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Lowa

Fina bilder =)

2011-10-05 @ 16:23:15
URL: http://dubbelveillustrations.blogg.se/

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0