Today ♥

Heejsan! ♥

Idag i skolan hände typ ingenting, bara det vanliga..en massa lektioner osv hehe :P.
Vi har två grupper i våran klass, asså ena gruppen som jag är med i har hemkundskap o andra gruppen slutar tidigare :O haha taskigt tycker jag :(. Men vi gjorde faktiskt scounce idag så det gjorde ingenting ;) Igår var ju säsongspremier tror jag att man säger :O, på Jersey shore Italien, asså SHIIIIIET! fan vilket bra avsnitt :O haha jag älskar jersey shore, jag måste se nästa avsnitt sen. Men i allafall, idag så var det ju Ensam mamma :D haha det har börjat nu, det är ganska kul att kolla på :3,  men nu har det slutat och nu kollar jag på Senska Hollywood fruar haha , marie är ju bäst :D ♥
asså jag kan verkligen inte blogga när jag hör ljud i bakgrunden..
så det här får bli mitt sista inlägg för idag :/ 

men först lite bildeerr :D ♥




Min smoothie =3 ♥


♥ Kommentera något gulligt ♥

♥ Kommentera något gulligt ♥ :

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0